اکثر شهروندان آلمانی به وقوع برگزیت منظم تا 31 اکتبر اعتقاد ندارند

به گزارش نوای پرنده پارسی، بسیاری از شهروندان آلمانی با دیده تردید به تعویق مجدد تاریخ برگزیت نگریسته و اعتقادی به خروج منظم انگلیس از اتحادیه اروپا تا تاریخ مقرر (31 اکتبر) ندارند.

اکثر شهروندان آلمانی به وقوع برگزیت منظم تا 31 اکتبر اعتقاد ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس آلمان، نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی به وقوع برگزیت تا تاریخ مقرر در پاییز اعتقادی ندارند.

هفته گذشته در آخرین لحظات از یک برگزیت نامنظم جلوگیری شده و سران اتحادیه اروپا تصمیم گرفتند تاریخ برگزیت را یک بار دیگر و تا 31 اکتبر به صورت انعطاف پذیر به تعویق بیاندازند.

اما نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی به این مسئله اعتقاد ندارند که انگلیس اتحادیه اروپا را تا 31 اکتبر ترک خواهد نمود.

این نظر سنجی که توسط موسسه سیوی انجام گرفته است نشان می دهد که حدود 64 درصد شهروندان آلمانی در این باره تردید دارند که برگزیت تا تاریخ مقرر جدید معین شده به وقوع بپیوندد. حدود 21 درصد شهروندان آلمانی هم بر این باورند که انگلیسی ها تا این تاریخ به توافقی دست پیدا نموده و از اتحادیه اروپا خارج می شوند. 14 درصد هم نظری در این باره نداشتند.

تاریخ برگزیت هفته گذشته برای دومین بار به تعویق افتاد. ابتدا قرار بود انگلیس در تاریخ 29 ماه مارس این اتحادیه را ترک کند و بعد از آن 12 آوریل برای این برگزیت در نظر گرفته شد و بعد از آن هم تاریخ برگزیت تا 31 اکتبر به تعویق افتاد.

نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که اکثر هواداران احزاب در آلمان درباره موفقیت آمیز بودن تاریخ جدید برگزیت هم تردید دارند. بر این اساس هواداران سبزها با حدود 71 درصد مشکوکترین قشر نسبت به این مسئله هستند. هواداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان هم کمترین تردید را نسبت به این مسئله دارند.

سیاستمداران انگلیسی تا به حال نتوانسته اند درباره یک راه منظم برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به توافقی دست یابند. اکثر سیاستمداران در انگلیس و بروکسل هم از یک برگزیت سخت بدون توافق با اتحادیه اروپا می ترسند. مذاکرات تا کنون دولت انگلیس با اپوزیسیون هم تا به حال به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1140

به "اکثر شهروندان آلمانی به وقوع برگزیت منظم تا 31 اکتبر اعتقاد ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر شهروندان آلمانی به وقوع برگزیت منظم تا 31 اکتبر اعتقاد ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید