اولویت اشتغال در شرکت های ساحلی بهشهر با نیروهای بومی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی نورزاد شنبه شب در کارگروه اشتغال برنامه های سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به مازندران اضافه کرد: اشتغال جوانان بومی از دغدغه های مهم ما است که در جلسات متعدد در این رابطه به مسئولان و مدیران شرکت های حاشیه خزر در بهشهر تذکر داده شد.

اولویت اشتغال در شرکت های ساحلی بهشهر با نیروهای بومی است

وی گفت: با توجه به اینکه این شرکت ها در این منطقه واقع شده اند و مسائل و عوارض ناشی از تردد و فعالیت این شرکت ها برای مردم منطقه است، لذا ضروری است که در جذب نیروها نیز نیروهای بومی در اولویت باشند.

فرماندار بهشهر، اشتغال جوانان بومی را از دغدغه های مهم خود برشمرد و گفت: اولویت اصلی در شرکت های ساحلی با جوانان بومی است و ازلحاظ اخلاقی خود را مقید به استخدام جوانان مناطق همجوار می دانم.

نورزاد، با اعلام اینکه شهرستان بهشهر به دلیل موقعیت استراتژیکی خاصی که دارد و هم جواری با بندر، دارا بودن مناطق بکر گردشگری دریا و جنگل، وجود آثار باستانی و تورییستب دارای ظرفیت بالایی در بخش های مختلف گردشگری است که باید از آن بهره برداری گردد.

وی همچنین با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران در 19 مهرماه یادآور شد: آنالیز نیازهای اصلی شهرستان از مسائل مهم و قابل پیگیری است که امیدواریم همه مسئولان در این رابطه با دغدغه وارد شوند.

نورزاد ادامه داد: در جمع بندی های اجرا شده، اصلاح ورودی و خروجی بهشهر، توجه به گردشگری، راه اندازی تله کابین، آزادسازی میانکاله برای گردشگران، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بهشهر و ... از تأکیدات مهم مسئولان مربوطه بود که رایزنی می گردد.

وی همچنین با اشاره به دغدغه مهم اشتغال در حوزه مازندران گفت: مردم و جوانان مازندران با دارا بودن مواهب مختلف خدادادی نباید از بیکاری رنج ببرند و باید قبول داشته باشیم که در بعضی موارد، مشکل از خودمان است که بیکاری در استان داریم و باید چاره اندیشی گردد.

نورزاد با تأکید بر سرمایه گذاری در بخش خصوصی گفت: در سفر هیئت دولت به مازندران، مهم ترین کوشش ما برای فراهم کردن زیرساخت های لازم در توسعه بخش خصوصی است که باقوت دنبال خواهیم کرد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3776

به "اولویت اشتغال در شرکت های ساحلی بهشهر با نیروهای بومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت اشتغال در شرکت های ساحلی بهشهر با نیروهای بومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید