افزایش 70 درصدی دانشگاه های ورشکسته در انگلیس

به گزارش نوای پرنده پارسی، تعداد دانشگاه های انگلیس که با کسری بودجه روبرو هستند در عرض یک سال 70 درصد افزایش یافته است.

افزایش 70 درصدی دانشگاه های ورشکسته در انگلیس

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی، در سال تحصیلی 2018-2017، هزینه های 32 مؤسسه تحصیلات تکمیلی در انگلیس بیشتر از میزان درآمدشان بوده است در حالیکه این تعداد در سال تحصیلی ماقبل 19 موسسه بود.

بنابر اعلام اتحادیه دانشگاه ها و کالج های انگلیس (UCU)، افزایش کسری بودجه در دانشگاه های این کشور منجر به کاهش حمایت از کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان شده است.

سخنگوی اتحادیه دانشگاه های بریتانیا که نماینده مؤسسات آموزش عالی این کشور است، می گوید: به رغم چالش ها و شرایط اقتصادی ناپایدار دانشگاه ها با موفقیت در حال اداره کردن مسائل اقتصادی خود هستند.

تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در انگلیس در حالی افزایش یافته که کسری بودجه مؤسسات تحصیلات تکمیلی نیز با افزایش روبرو بوده است.

ماریا بتول، یک دانشجوی دانشگاه برادفورد (Bradford) اظهار کرد: کسری بودجه 12 میلیون پوندی این دانشگاه باعث ایجاد نگرانی در دانشجویان شده و تحصیلات آن ها را در معرض خطر قرار داده است. من واقعاً نسبت به اوضاع اقتصادی دانشگاهم احساس نگرانی می کنم زیرا طی دو سال اخیر بیش از 200 کارمند دانشگاه تعدیل نیرو شدند. بنابراین حمایت کمتری از دانشجویان صورت می گیرد و شرایط تحصیل و یادگیری استرس زا و سخت است.

مت وادوپ از UCU نیز گفت: دانشگاه ها به علت افزایش دستمزد، حقوق های بازنشستگی کارکنان و شرایط نامعلوم برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) دچار کمبود منابع اقتصادی شده اند.

در سال 2018-2017 از هر چهار دانشگاه انگلیس، یک دانشگاه دچار کمبود منابع اقتصادی شده است که این میزان در سال 2012 تا 2013 یک دانشگاه از هر 10 دانشگاه بود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1304

به "افزایش 70 درصدی دانشگاه های ورشکسته در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 70 درصدی دانشگاه های ورشکسته در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید