اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم، حذف پلی آف تصمیم درستی بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه می گوید اولویت اول او ماندن در این تیم است و دوست دارد تیمی برای قهرمانی ببندد.

اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم، حذف پلی آف تصمیم درستی بود

به گزارش خبرنگاران،تیم سن ایچ ساوه در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی داشت و با توجه به بودجه و هزینه ای که انجام داد نتیجه خوبی گرفت و با راهنمایی جواد اصغری مقدم توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود نموده و حتی تا آستانه حذف گیتی پسند اصفهان نیز پیش برود. مدیران این باشگاه منتظر شرایط فصل آینده لیگ برتر هستند تا برای تشکیل تیم خود برنامه ریزی نمایند.

جواد اصغری مقدم در این خصوص به خبرنگاران، گفت:هم من و هم باشگاه علاقمند به همکاری مجدد هستیم و باید در جلسه حضوری شرکت نموده و به توافق برسیم. اگر بمانم قطعاً با توجه به بودجه تیم برای فصل بعد برنامه ریزی می کنیم. من همواره علاقمند بودم که تیم برای حضور در بالای جدول بسته گردد و امیدوارم بودجه تیم هم به این ترتیب باشد که بتوانیم یک تیم مناسب را روانه لیگ برتر کنیم.

اصغری مقدم همچنین در خصوص تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر حذف پلی آف لیگ برتر گفت: شرایط کنونی فوتسال ما چندان مناسب نیست اما از نبود اسپانسر و عدم پخش تلویزیونی رنج می برد و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا شرایط بد مالی نیز بیشتر شده و این قضیه روی تیم های فوتسالی تاثیرگذار خواهد بود. به نظرم در این شرایط حذف پلی آف تصمیم درستی بود و هزینه ها را از تیم ها کمتر خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4405

به "اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم، حذف پلی آف تصمیم درستی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغری مقدم: علاقمند به ادامه همکاری با سن ایچ هستم، حذف پلی آف تصمیم درستی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید