استراماچونی: روی این جوان ها حساب کردم

به گزارش نوای پرنده پارسی، آندره استراماچونی عمیقا به جوان های استقلال دل بسته است. او از برگزاری اردوی ترکیه نیز راضی است. حس امیدواری در وجود سرمربی استقلال موج می زند.

استراماچونی: روی این جوان ها حساب کردم

حمیدرضا عرب،استقلال امروز بیش از آنکه نیازمند آمادگی بدنی باشد، نیازمند آمادگی روحی و روانی است. یک خودباوری بزرگ تا بازیکنان جوان و گمنامش بتوانند لیگ را با قدرت آغاز نمایند. بهتاش فریبا، پیشکسوت نامی باشگاه استقلال می گفت: قرعه هفته های آغازین لیگ اهمیت بالایی دارد و اگر استقلال در هفته های نخست به تیم های مدعی برنخورد می تواند خودش را خوب جمع و جور کند.

در عین حال اما نتایج اردوی استقلال در ترکیه آن قدر برای استراماچونی امیدوارنماینده بوده که سرمربی استقلال وقتی پای صحبت درباره آغاز لیگ به میان می آید با حالتی جدی و مصمم می گوید: ما با قدرت وارد لیگ می شویم. شنیدن این جمله از زبان مرد ایتالیایی که این روزها سکان راهنمایی استقلال را به دست گرفته می تواند کلید راه موفقیت استقلال باشد.

شاید استراماچونی قدری هم تعارف آمیز اظهار نظر نموده اما بدون شک همین ادبیات می تواند به بالا بردن روحیه درون تیمی استقلال یاری قابل توجهی کند. یک پرسش و پاسخ کوتاه با مرد اول نیمکت استقلال ما را هم به آینده استقلال امیدوار کرد.

***

آقای استراماچونی استقلال در حال بازگشت از اردوی ترکیه است و به زودی شما را در تهران خواهیم دید. سوالی که ضرورت دارد بعد از خاتمه این اردو از شما بپرسیم این است که آیا از برگزاری این دوره تمرینی رضایت کافی داشتید؟

اردوی خوب ورضایت بخشی بود. ما در این ایام که از ایران دور بودیم و در کمپ مان در ترکیه حضور داشتیم صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم. تمریناتی که همگی هدفمند بود. همکارانم پیش از سفر به ترکیه نحوه کار را طراحی نموده بودند و خوشبختانه همه اهداف ما همان طور که خواستیم پیش رفت. بله، من راضی ام اما هنوز کار تمام نشده است.

***

دیدگاه شما درباره این تیم چیست؟ به آینده این مجموعه امید دارید؟

ما در جریان این اردو ساعت ها درکنار هم بودیم. تمرین کردیم و روزها را با کار و کوشش به شب رساندیم. می خواهم صراحتا به شما اعلام کنم که من روی این تیم خیلی حساب کردم و عمیقا به موفقیت استقلال امیدوارم. به زودی شما استقلال را خواهید دید و با من هم عقیده خواهید شد.

بسیاری نسبت به استقلالی که اکنون شکل گرفته حس امیدوارانه ای ندارد. دلیل شان هم جدایی بسیاری از بازیکنان نامی و حضور بازیکنان کم نام و نشان و جوان است.

نا امیدی ها دلیلی ندارد. ما جوان های با استعدادی در این تیم داریم و براساس داشته های مان جلورفتیم و تمرین کردیم. مطئنم که این تیم ثمره کوشش و زحمتی که کشیده را می گیرد.

بازی های تدارکاتی که تا به امروز برگزار کردید چه اندازه در شناخت شما اثر گذار بود؟

بسیار زیاد. ما قدم به قدم جلورفتیم و از بازی های نسبتا آسان تر آغاز و به بازی های سخت تر رسیدیم. بازی های تدارکاتی ما ادامه خواهد داشت اما این بازی هایی که برگزار کردیم به شناخت من از توانایی بازیکنان یاری بسیاری کرد و من کاملا راضی ام.

می توانیم از شما این قول را بگیریم که با قدرت وارد لیگ شوید؟

حتما همین طور است. شما در تمرینات ما حضور ندارید اما انگیزه در تیم من موج می زند. ما به همه تیم ها آماده باش می دهیم چون روی آمادگی خودمان خیلی حساب نموده ایم. ما حق نداریم چهره یک مدعی را از استقلال بگیریم چرا که مدعی بودن در ذات استقلال است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1666

به "استراماچونی: روی این جوان ها حساب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: روی این جوان ها حساب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید