استراماچونی تا دوشنبه برنمی شود، قولی که سرپرست استقلال داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، با وجود تلاشی که طی روزهای اخیر از سوی مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال انجام شده است، شرایط بازگشت استراماچونی هنوز به طور دقیق معین نیست اما سرپرست باشگاه استقلال قول داد که این سرمربی ایتالیایی به تهران برگردد.

استراماچونی تا دوشنبه برنمی شود، قولی که سرپرست استقلال داد

اسماعیل خلیل زاده که در ترکیه به سر می برد بامداد امروز شنبه در خصوص آخرین شرایط رایزنی ها برای حل مشکل استراماچونی گفت: برای حل این مشکل به ترکیه آمده ام و مبلغ 160 هزار دلار مورد احتیاج ایشان را آماده نموده ایم و با حمایت همه جانبه وزیر ورزش و آقای عراقی و سفرای ایران در ترکیه و ایتالیا پیگیری حل مشکل هستیم.

وی ادامه داد: مشکل نشستن پول به حساب آقای استراماچونی هنوز حل نشده و روز شنبه راهی ایتالیا خواهم شد تا در این مورد آخرین کوشش ها را انجام دهیم. همه تعهداتی که باشگاه داشته است را انجام داده ایم تا مسئله ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه بالاخره استراماچونی چه زمانی به ایران بازخواهد گشت گفت: تا دوشنبه که این اتفاق رخ نمی دهد. امیدوارم بتوانیم مسائل را حل کنیم تا وی بزودی راهی تهران گردد. ان شالله با حل مسائل آقای استراماچونی به ایران باخواهد گشت.

مت 160 هزار یوروو به سرکنسول استانبول دادیم و سه روز است که وزیر ورزش ، بیات سفیر ایران در ترکیه ،

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3303

به "استراماچونی تا دوشنبه برنمی شود، قولی که سرپرست استقلال داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی تا دوشنبه برنمی شود، قولی که سرپرست استقلال داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید