ارتش سوریه یک نقطه نظامی مهم را پس گرفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا نوشت: نیروهای ارتش سوریه، گروه های تروریستی را که به یک ایست بازرسی در روستای الطنجره در شمال دشت الغاب در شمال غرب حماة حمله نموده بودند، متحمل شکست سنگین کردند.

ارتش سوریه یک نقطه نظامی مهم را پس گرفت

یک منبع نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت، گروه های تروریستی موسوم به حراس الدین و حزب ترکستانی قبل از ظهر روز یکشنبه نفوذ به یکی از ایست های بازرسی ارتش در روستای الطنجره را شروع نموده و ایست بازرسی را آماج موجی از خمپاره ها، سلاح های سنگین و نیمه سنگین و یورش گسترده تروریست ها قرار دادند البته به دلیل خالی بودن این ایست بازرسی حجم تلفات جانی کم بود.

این منبع اظهار کرد، فورا تدابیر لازم برای شروع ضد حمله نیروهای ارتش که تا ساعات اولیه صبح امروز ادامه داشت، در نظر گرفته شد، نیروهای مبارز ارتش توانستند این مرکز ایست بازرسی را پس گرفته و اوضاع را به شرایط قبل بازگردانده و مهاجمان تروریست و تجهیزات شان را متحمل خسارات سنگین نمایند.

گروه های تروریستی مورد حمایت نظام ترکیه ده ها بار توافق آتش بس را از زمان اجرایی شدن در ششم مارس گذشته نقض نموده اند، همیشه مناطق امن در حومه حلب، ادلب و لاذقیه هدف حملات خمپاره ای و سلاح های سنگین قرار می گیرند.

310 310

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4568

به "ارتش سوریه یک نقطه نظامی مهم را پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه یک نقطه نظامی مهم را پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید