اتهامات بیشتر در انتظار پلیس قاتل سیاهپوست آمریکایی

به گزارش نوای پرنده پارسی، دادستان کل مینه سوتا می گوید، احتمالا افسر پلیس قاتل آمریکایی با اتهامات بیشتری روبرو می گردد.

اتهامات بیشتر در انتظار پلیس قاتل سیاهپوست آمریکایی

به نوشته روزنامه دیلی میل، کیت الیسون، دادستان کل مینه سوتا گفت، درک شووین 44 ساله افسر پلیس سفیدپوست است که در پی اعمال خشونت و مرگ جورج فلوید سیاهپوست از کار اخراج شد؛ مرگ این مرد سیاهپوست اعتراضات گسترده ای را در آمریکا و سایر کشورهای دنیا به همراه داشته است.

این افسر پلیس در حال حاضر با قرار وثیقه 500 هزار دلاری در بازداشت و نظارت 24 ساعته است و ماموران زندان از بیم خودکشی، وی را تحت نظارت قرار داده اند. افسران هم هر 15 دقیقه یک بار به وی سر می زنند.

زندانی که این افسر سابق پلیس در آن تحت بازداشت است، بیان کرد: شووین تحت نظارت دائم است و در یک سلول انفرادی واقع شده است. شووین 23 ساعت در سلولش است و فقط یک ساعت بیرون آورده می گردد. وی همچنین به کتاب، قلم و کاغذ دسترسی دارد.

دادستان کل مینه سوتا همچنین بیان کرد، سه افسر سابق دیگر هم با دستگیری احتمالی به دلیل دست داشتن در مرگ این فرد سیاهپوست روبرو می شوند. وی ادامه داد: حقیقت امر این است که تحقیقات درباره مرگ فلوید هنوز در جریان است و ما هنوز در میانه این تحقیقات هستیم.

این در حالیست که پس از متهم شدن این افسر پلیس، همسرش کلی شووین هم دادخواست طلاق داده و گفته می گردد که بابت مرگ این مرد سیاهپوست به شدت ناراحت است.،ایسنا

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4658

به "اتهامات بیشتر در انتظار پلیس قاتل سیاهپوست آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات بیشتر در انتظار پلیس قاتل سیاهپوست آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید